راهنمای ارسال تیکت
|
برای ورود به سیستم پشتیبانی ابتدا باید روی ارسال درخواست کلیک نمایید،
سپس شماره سریال و بارکد روی شناسنامه محصول را در قسمت های مشخص شده وارد کنید:
|
|
برای ارسال درخواست پشتیبانی، نرم افزار شما
حتما باید پشتیبانی داشته باشد، اگر پشتیبانی نرم افزار شما منفی شده است
می توانید آن را از منوی تمدید پشتیبانی تمدید نمایید.
|
شما می توانید درخواست پشتیبانی را از طریق یکی از دو روش مشخص شده تصویر زیر برای کارشناسان پشتیبانی مطرح نمایید.
|
|
اگر بار اول است که وارد سیستم پشتیبانی می شوید باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید:
|
|
پس از تکمیل اطلاعات حتما دکمه ذخیره تغییرات را بزنید اگر ذخیره انجام نشد از مرورگر فایر فاکس استفاده کنید.
|
|
بعد از ذخیره اطلاعات درخواست پشتیبانی جدید را کلیک نمایید. |
|
سپس باید فرم درخواست را تکمیل کنید و مشکل خود را به طور کامل در متن درخواست بنویسید. سوالاتی که مربوط به پشتیبانی نرم افزار هست حتما برای کارشناس پشتیبانی مطرح نمایید و در انتخاب بخش پاسخگو دقت کنید.
|
|
اگر فایل ضمیمه خواستید ارسال کنید باید دکمه select را بزنید.
|
|
سپس باید ذخیره تغییرات را بزنید: |
|
دقت کنید که بعد از ذخیره تغییرات، درخواست شما در لیست درخواست ها نمایش داده شود در غیر این صورت درخواست شما به دست ما نرسیده و ذخیره انجام نشده است.
|
|
بعد از ارسال درخواست نیازی به تماس تلفنی با نیست، و وقتی درخواست شما پاسخ داده شد پیامک اطلاع رسانی به شماره شما ارسال خواهد شد، همچنین ایمیلی هم برای شما ارسال می شود و وضعیت درخواست هم منتظر پیگیری من می شود:
|
شما می توانید با کلیک بر روی مشاهده پاسخ کارشناس را بخوانید و مشکل خود را حل کنید یا اگر سوال دیگری داشتید درخواست را ادامه دهید.
|
نکته: اگر درخواست پشتیبانی خود را تا دو روز پاسخ ندهید و پیگیری ننمایید حل شده در نظر گرفته می شود و درخواست بسته خواهد شد. |